Fortfarande sjuk...

är fortfarande dålig.
Och nu verkar det ha blivit gnäll på jobbet..alla vet utan jag typ.
Gnället beror på att ja inte höll mig hemma när ja va sjuk.
Men saken e den att jag inte vill ligga hemma ensam o va sjuk.vill bli ompysslad.
Så nu tror dom inte på att jag e sjuk.
Varför ska det va så himla jobbigt.
Hade jag gått t jobbet..hade dom gnällt..o nu när jag stannade hemma så blev d gnäll.
spelar fan ingen roll. Stannar ju hemma för andras skull.
Men det är det dom inte verkar förstå. jag e hemma för att inte smitta folk.
Jag tror inte att febern e kvar..men ja har åkt på en ny förkylning..har halsont o en hemsk hosta..som tur e hostar ja inte så himla mycke. Men halsen gör himla ont.

Men jag kommer hitta ett nytt jobb snart...hoppas jag. Där man kan komma förkyld t jobbet utan gnäll.Me andra ord ska ja försöka hitta ett jobb utanför vården.

Men nu ska jag fortsätta va sjuk..o förhoppningsvis känner ja mig tillräckligt bra imån för att gå på Disney on ice me lillebror..annars måste ja hitta nån annan som kan ta me honom..o så har jag lagt typ 400kr på nåt jag inte får nöje av själv..men d e så d brukar bli..d va ett under att jag inte blev sjuk t mitt födelsedags firande i lördags..

Men men..
ha en bra dag..o krya på er...eller ¨må hälsan va me er...


Kramar


Ps..tackar Stefan oxå..för grattis:et.. =).ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0