Gott nytt år.

Igår hade jag jätte trevligt.

Träffade A o Johan istan. Jag skulle t systemet. Efter det åkte jag o A hem till A, Johan åkte  t kungshamn.
Vi tog det ganska lugnt. Gick upp på Ramberget o kollade på fyrverkerierna kl.17.
sen gick vi hem o fixade ordning oss för kvällen. Pappa hämtade oss o vi åkte hem t pappa.

Sen vid 19.50 tiden var det dax att börja röra sig till festen. Men eftersom en viss person gjorde A ledsen,så åkte hon hem.
o den här "vissa" personen kan "dra åt helvete" som den så fint uttryckte sig till mig igår.

Men jag gick in på partyt..där det va mest äldre. Men det va oss yngre som regerade.
Vi vann musiktävlingen-...vilket egentligen e lite pinsamt..eftersom det nästan bara va om dansbands musik.Men det berodde tydligen mest på att vi sprang upp på scenen o sjöng..vilket gav 10 extra poäng :P
Sen sjöng vi singstar tills det var dax att gå ut o fira tolvslaget.

Märks ju inte att det e finanskris heller. Det var ju hur mycke fyrverkerier som helst.Och under rean var ju Gbg-stad full av rea-kåta människor.

Efter tolvslaget hade jag rätt trevligt.Behöver inte gå in på detaljer.mer än att jag träffade en kompis som jag inte träffat på ett tag.

Hoppas att alla har haft en bra nyårs afton!
Och till alla som e sjuka..Krya på er!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0