Hittade lite gamla bilder

Idag mår jag faktiskt bra..och det e skönt. Klart jag e trött i kroppen. Men d vilar jag bort under helgen.

Jag köpte precis en korsette på tradera..den e underbar.
http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=82292761

Så vad händer i helgen. Ikväll vet jag inte...ta d lugnt antagligen.
Imån ska johan komma t mig.
Och söndag verkade Ulti vilja ha hjälp att hitta persienner eller nåt..


Tänkte att moster kanske var intresserad av lite bilder på mig.

Gamla ( 2år eller äldre)
 
Inte riktigt lika gamla bilder (högst 1år)


Kramar

Kommentarer
Postat av: Moster Helen

Ja det tyckte jag! du är en fin tjej Jennifer. Är du samma längd som en annan 157.5 cm? Ser ut som du är en blandning mellan Marika och din mamma, stämmer det? Vila dig nu så är du frisk snart, jag har också varit sjuk men är nu tillbaka i livet igen!!Yippiii ( jobbade fredagen som första dagen)

Kram moster Helen

2009-01-17 @ 14:35:11
Postat av: redaren

mums va het i korsett vill knulla dig hårt och smeka dig om brösten och spruta min varma sperma i dig

2009-07-31 @ 04:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0