Lördag kväll...och jag sitter hemma ensam

eller har ju mina katter.och mitt lilla marsvin :P

Hade jätte trevligt igår(läs fredag),me lillebror och hans vänner..plus några av mina. Stackars bror i morse bara..eller han får skylla sig själv..han drack mycke igår och skulle upp tidigt idag för att spela cup.
Vi var på samma ställe som när jag fyllde år.
Men ja o mina kompsiar stack hem strax innan kl.00.00 JK hämtade mig :D

Idag har jag inte gjort så mycke, Gick upp,käkade frukost,åkte t pappa o hämtade mina saker..och sen tog jag bussen hem för att mata djuren innan jag gick till jobbet.

Nu pratar jag med Kusin Stefan på msn.. han meddelade att han e singel nu.
Så tjejor..fritt fram :P

Imån och på måndag e jag ledig. Ska ner t gbg imån..Tänkte träffa Nathalie en stund..och sen ska jag hem t JK. Måndag är det tänkt att jag ska träffa Zandra,hon ska köpa hund,så på måndag ska hon köpa lite tillbehör innan vovven kommer.

Just det...en lite rolig sak. Igår när jag va hos pappa o firade lillebror så¨va även farmoroch mina styvmors föräldrar där. Vi ungdomar pratade om första fyllan och andra pinsamheter. Så jag tyckte farmor skulle berätta om sin första fylla. Som svar fick jag att hon aldrig vart speciellt full..mer glad. men att hon hade ett år då hon gick ut på krogen ofta..och då var hon 40år. Det va lite kul.
styvmors mamma har tydligen inte heller festat så mycke när hon va ung..men jag tror att hon bara inte ville säga så mycke..precis som farmor.
styvmors pappa erkände att han var full första gången när han va 12-13år..dom hade smugglat me sig alkohol när om åkte på läger..om jag inte minns fel.

Våran generation e ju alkoholister jämtemot den äldre generationen ju :P

Men nu ska jag avsluta. Måste försöka lägga mig snart..behöver sömn.

Sov gott/Ha en bra dag!
kramar

ps. intervjun gick bra.. Hoppas jag får jobbet.Så håll tummarna me mig nu!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0