Party..Party

Idag ska det bli party. Men innan jag ska ut o parta ska jag ha besök av familjen.
Som borde komma vilken minut som helst.
Anledning till besök o party idag e att jag fyller år på måndag.
Tror inte att någon av mina kompisar kunnat missa detta :P

Men det har vart stressigt idag..eller, på jobbet var det lugnt..men när ja kom hem va det dax att fixa innan fars gubben kommer. Dammsuga,Moppa,Baka o plocka undan lite..Hade 2 timmar på mig.
Och för er som känner mig så vet ni att jag inte e den som städar så ofta.så det blir alltid en stor städning.

Men imån kommer jag uppdatera till alla er som missar denna förhoppningsvis bästa kvällen på hela året..o tänk dig..året har nyss börjat :P

Men måste sluta nu..
Nu kom familjen.

Ha en bra kväll!!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0