Alltid lika jobbigt att gå upp

Idag är jag faktiskt lite spänd och nervös. Kan bero på resan...kan bero på att jag jobbar sista dagen på jobbet..kan bero på att jag inte packat än eller kanske något annat.

Men denna dagen kommer antagligen vara flera timmar för kort. Men jag ska hinna med allt.
Går igenom i huvudet vad jag ska packa. Så det kommer gå bra.

Sen saknar jag Zandra något så oerhört. Ska bli skönt att snacka av mig lite,och samtidigt få lyssna på hennes tankar och funderingar. Känns väldigt konstigt att vi inte snackat alls mycket det senaste 2 veckorna. Vi som varje morgon brukar ringa och tjöta i typ 15min. Och när vi inte pratar i telefonen,så är vi hemma hos varandra.
Hon är min bästiaste kompis.
Älskar dig BigMac!
Snart ses vi...då blir det BSB,5ive,Mofatts mm. Så får vi skämma ut Jonny och Tsets genom att dansa till den där 5ive låten :P
Bulgarien ska komma ihåg oss...YEEEEAAAH!

Ha en bra dag allihopa!
Och håll tummarna för att jag ska hinna göra allt jag behöver innan dagen är slut.

Mega kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0