Bara 3dagar kvar

Då är det bara 3 dagar kvar till semester och Bulgarien.
Jag läääängtar verkligen. Ska bli underbart att åka till värmen och framförallt träffa Zandra.
Det är sjukt hur man kan sakna en person så mycket. 

I mitten någonstans sitter Zandra och gottar sig i solen. 

Måste upp till Ica med. Ska laga mat till jobbet imorgon. Tänkte göra någon slags kyckling-gryta. Men är kass på det,så köper en sån där burk man blandar med stektkyckling :P
Sist jag gjorde det så käkade jag det aldrig.Glömde av det eller nåt :P

Men kram på er!

Kommentarer
Postat av: Big Mac

sitter några mil ifrån stara zagora =)

Snart sitter du här med mig hjärtat.... bara några dar till

2009-07-21 @ 19:11:12
URL: http://zandrae.blogg.se/
Postat av: Tina

Hoppas ni får en härlig tripp till Bulgarien . Kram från zandras mamma

2009-07-22 @ 19:51:34
URL: http:// zandrae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0