Beställt tid nu

Imorgon ska jag gadda mig. Va hos tatueraren idag och snackade om vad jag vill ha. Ska göra halva denna gången och halva nästa gång jag åker ner hit. Det blir en japansk hibiskuskvist som går snett över ryggen och avslutas vid höften. Men den kommer bli jättefin. Första tatueringen. Det kommer göra ont. har ju valt ett ställe där det tydligen gör ondast.

Men vill man bli FIN får man lida PIN!

Förutom att ha varit i Stara Zagora,så har jag och Zandra kollat i lite affärer och på marknaden. Köpte naglack och gick hem och målade oss fina. Fast min naglar är sönder bitna,så ser mer ut som turkosa prickar på händerna.
Vi köpte även vattenmelon. En bit som i Sverige skulle kostat 30-40kr,betalade vi ca 5kr för.
Fattar inte hur billigt det mesta är. Köpte ett par shorts till William med Spiderman på.

Nu fixar Zandra mat. Ska bli gott.
Imorgon ska jag ta mitt sista dopp i poolen för semstern. Kan ju inte bada med nygjord tatuering..kan inte heller sola speciellt mycke.Får täcka över den så gott jag kan. Men fan vad snygg jag ska bli.Eller snyggare.

Ha en bra kväll!
Kramar

Kommentarer
Postat av: "Varulven"

du får juh bara sola framsidan då :D ... de skulle jag ha gjort :D puss

2009-07-28 @ 20:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0