Fönster-shoping och maskerad drömmar

Idag har jag träffat lite släktingar. Har varit jätte trevligt. Vi käkade jordgubbar och glass bl a. Mycket gott.
Men mitt i allt kom "roliga" veckan. Fast det är tur att den kom innan jag åker till Bulgarien.

Sen gick jag hem till Elona. Vi tog en kaffe och sen bar det av till stan för att fönster-shopa.
Hamnade inne på Buttrix. Där vi testade allt man kunde. Vi tog massa kort. Fast dom har Elona,så ni får vänta på dom.
Tänk er Elona som Darth Vader med käpp häst. Där har ni en bild. Eller mig som startrooper med kvast.
Men himla roligt hade vi ialla fall.

Till Moster H. Trots att jag är arbetslös efter semstern. Så mår jag väldigt bra just nu. Allt annat är än så länge lugnt runt mig.
Och livet leker. Hoppas allt är bra med er.

Nu vette fan vad jag ska hitta på. Kanske gå upp till farsan och hämta mitt PS2. Så kan jag fördröja tiden med att spela lite FF IX. Eller så försöker jag få pappa att köra mig till Ica Kvantum så att jag kan köpa kattsand. Eller båda 2 :)

Men ha en bra kväll!
Vem vet jag kanske har så tråkigt att jag kommer på nåt kul att skriva om sedan.

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0