Har en idé...

Nu har jag väntat på ett oväder som aldrig kommer. Det blir mer och mer laddat i luften. Och himla jäkla kvavt blir det med.



Idag är jag ledig. Har varit på AF och skrivit in mig. Är arbetssökande efter semestern.
Någon som har ett jobb till mig?
Vill jobba med människor.
Min absoluta dröm är att jobba med tv-/data-spel. Antingen vara med och bygga upp spel,eller sälja dom.
Kanske ska öppna en tv-spels affär med Café. Som även säljer massa samlar saker osv. Det kan finnas en spel hörna också.(lite roligare uppbyggt än dom som finns.Mer som ett mys rum med soffa osv).Man skulle kunna ha medlemskvällar, där man som trogen kund får testa spel innan dom kommer ut i affären.
Och man skulle kunna ha spelträffar riktade till könen med. Så att fler tjejer kan bli intresserade.
I think I´ve found something here..änna
Men vad fan vet jag om hur man startar eget. Och hur mycket tålamod har jag. Ganska mycket egentligen. Men tappar det snabbt när jag inte förstår något. Får väl börja att plugga företagsekonomi osv. Vilket jag iofs läste på gymnasiet,men som jag redan glömt :/
Vi får la se hur det går.

Men vad tror ni?Är det något att bygga vidare på?

Hoppas ni får en trevlig kväll!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Jenny

bra idé du har.. men du får nog ta den där kujrsen och utveckla den lite till..



Ja, det var synd att du inte följde med faktiskt.. saknade dig där, speciellt närjag skulle dansa.. :)

Puss o kram

2009-07-06 @ 16:26:27
URL: http://shhiva.blogg.se/
Postat av: -Malin

Hej vännen!

Det var lite roligt, för jag skickade sms till Davina idag och tänkte att "jag får gå in och skriva något på Jennifers blogg sen"...

Men du han före.

De hade vart superroligt.



Hur mår du?

Puss

2009-07-06 @ 22:10:45
URL: http://malinandrenhogrell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0