Ledig helg,alkohol med Natha och knullande gosedjur



Så himla kul man kan ha  med lite gosedjur...eller det är kul med lite alkohol i kroppen.
Sitter hemma hos Natha nu. Vi har precis kommit in i dagis stadiet,med en touch av porr. Laagt upp hennes gosedjur i fina poser ;P
Kanske lägger upp en bild..får se :P

Angående det med mitt jobb. Jag blev kickad. Inte för att jag missköter mitt jobb..utan för att det helt enkelt inte funkar.
Eftersom mitt jobb är väldigt nära en annan person. Så kan det bli såhär.
Men oroa er inte. Jag klarar mig. Men skulle ni ha ett jobb över,så hör av er :P

Sen vill jag bara säga Grattis till Stefan. :D
Men maila ditt nummer,så ringer jag dig så snart jag kan. Kommer gärna och hälsar på med.
Hälsa familjen med.

Moster M,du är fri att ringa mig när du vill :D
Måste ses snart med.

Kramar allihopa!
PARTY PARTY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0