Pizza till frukost

Idag har vi käkat pizza till frukost(lunch). Gott.
Vi snackade ju om den där vatten parken idag. Men vi fick veta att dom byter vatten i den stora basängen på torsdagar. Så vi får ta det imorgon istället.
Vi ska på stan en stund sen med. Gå på marknaden. Jag såg ett fint set från "billabong" som jag vill ha.
Sen måste jag köpa våtservetter som jag kan tvätta tatueringen med.

Vi hade otur idag med. Det är något fel med vattenledningarna,så vi har inget vatten. Så ska man på toa,blir det till att hämta vatten i poolen och spola med.

Det är himla mysigt här. Och jag skulle gärna stanna här några veckor till. Samtidigt som jag längtar hem. Vill hem till Tommy,hem till mina katter, hem till min lägenhet,hem till min familj.

Men när jag kommer hem blir det PARTY. Fira Sweet P.
Och massa mys med Tommy. Vilket är det bästa som finns.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0