Shopping,sol och värme

Idag har det varit väldigt varmt. Vi åkte till ett hotell som har pool. Solade och hade det skönt i typ 2 timmar. Sen åkte vi hem..fixade lite och sedan in till stan och kollade lite affärer,och gick på marknaden.
Nu har jag köpt mitt "Billabong"-set. 16leva(ca 80kr) för linne och shorts. Billigt. Visst det är la inte mycke till kvalitét,men ändå.

Ikväll vet jag inte vad som händer..men blir säkert en tripp in till stan för att käka. Sen hamnar vi säkert någonstans och dricker lite. Jag och Zandra kanske t o m hamnar någonstans där man kan dansa. Hade varit trevligt.

Får inte glömma att shoppa lite alkohol och ciggaretter innan jag åker hem heller. Billigt som fan.
Allt är billigt :P

PATRIK ge dig. Vet att du tycker det är ännu roligare att jag kommenterar det du skriver. Men jag tycker bara det är onödigt att skriva sånna saker. Jag bryr mig egentligen inte. Jag är inte intresserad av din kuk..framförallt inte i mig. Så hitta någon annan som är intresserad. Carro kanske.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: redaren

seriöst jennifer va jag vill knulla dig, vill slicka och smeka din fitta och köra in kuken i dig du gillar ju stor hård varm saftig kuk i din trånga saftiga fitta :) mmmmmmmmmmmm va hård ja är


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0