Solen skiner...verkar bli varmt idag

Idag ska det bli ca 30-35grader. Vi ska aka in till en storre stad idag. Stara Zagora.
Ska se om jag kan bestalla tid hos tatueraren. Jatte billigt att tatuera sig har...sa far passa pa.

Igar sa chilla vi hela dagen. Gick och kopte en spritflaska vid 18-tiden och borjade dricka.
Vid 20-tiden akte vi for att ata pa ett hotell. Nar vi kom dit sa va det broloppsfest. Det var jatte fint.
Vi at ratt mycket mat,for nastan inga pengar.Jag drack 3st 5cl vodka med sprite och at kycklingfile med pommes. Kostade 16leva..allsta mindre an 100kr.
Det e sjukt hur billigt det e har.

Nu sitter jag har och vantar pa att alla ska vakna. Och sa e jag bakfull som fan.blev lite for mycket igar.

Det kommer bilder. Men ni far vanta lite pa dom bara.

Ha en bra dag. Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0