Stackars mig

Jag har bränt mig :(
Smörjde bara nacken. Tänkte inte riktigt.
Men känns som jag kommer bli riktigt brun ialla fall :P

Fick jag använda min nya bikini med. Och jag doppade mig. Vilket inte tog 30min som det brukar,utan bara 5.
Men får väl tacka den lilla tjejen på ca 4år som retade mig.
Hon kallade mig "lilla mes". Sen hjälpte hon mig räkna så jag kunde doppa mig :D
Men hon fortsatte kalla mig mes. Lilla skit unge.
Det var 22grader i vattnet. Ganska gött. Efter en stund ialla fall.
Nya frillen och nya bikinin

Min frisör är den bästa. Blir alltid nöjd. Kolla bara på hur fräck jag blev i håret :D
Ha en bra kväll!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Jenny

riktigt snygg frisyr!!!



Gillar den verkligen. Hoppas solsvedan går över snart.. ta hand om dig! kram kram

2009-07-03 @ 17:44:13
URL: http://shhiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0