Blubb blubb...

"...hans snackade simspråket..."

Tror ni jag somnade efter att jag skrev mitt inlägg i natt, Släckte lampan kl.4 inatt ungefär.
Och så vaknar jag nu. Himla surt.

Mina katter har varit underbara sen jag kom hem igår. Bortsett fr Patricia´s jamanden en stund inatt.
Mina små gosegrisar :D



Drar mig för att lämna sängen. Måste ju komma igång med städning.
Men först lite Sims 3. Gjorde min gubbe igår. Döpte henne till Lindsey Lohan. Så mycke fantasi har jag.
Gjorde henne lite lik riktiga LIndsey. Tyckte jag ialla fall inatt. Rött hår och fräknar :D
Får ta en screenshoot och lägga upp här så ni får se.

Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Så nu finns du med på min hemsida..Gå in och kolla vettja.. Så syns vi på söndag. Kräm

2009-06-23 @ 16:28:08
URL: http://skoogsparadis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0