Hundvakt...

Idag har Moster Jennifer passat Leo. Han har varit lugn. 
Så jag har kunnat sitta o spela Final Fantasy IX.
Sen kom min kära Bror J. Vi tog en sväng med hunden. Och sen lagade jag mat...eller lagar.
Trodde laxen var klar...men nope.aldeles mojsig inuti.

Leo är bästa "kompis" med mitt marsvin Silke. Dom är helt underbara att titta på. Leo står utanför buren och Silke sitter innanför och kuttrar på honom. Men öppnar jag buren så flyger Leo in i den och ska leka med Silke. Vad Leo inte fattar är att Silke är liten och inte går att leka med på samma sätt som med hundar. Men men...han kanske lär sig.
tog en bild förut..ska se om jag får tummen ur och lägger över den på datorn. Jag är ju rätt seg med det där.

Men nu måste fan fisken vara klar. Jag är hungrig. Har huvudvärk.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0