Midsommar utan nubbe...utan sill

till och med utan paraply.

Idag har man jobbat. Sen har man gått hem till Zandra,och här sitter  jag nu och skriver.
Zandra har gått igenom en del av sin garderob,så nu har jag fått lite nytt att lägga i min.

Idag ska vi äta bugarisk köttfärssås. De ända jag vet är att den innehåller purjolök,för det var vad jag köpte med mig :P
Sen innehåller den förmodligen köttfärs med :P

Träffade T en snabbis förut och sa Hej och tjötade i 5min. Fan va snygg han var. Men men..ögon godis.

Ska jobba hela helgen med. Imorgon blir det 12timmar och sedan hem till en kompis och kolla film,sova och sen upp och jobba 10timmar till. Men det blir goa pengar lagom till semestern.




Zandras sambo har tagit ner nyaste Fredagen den 13de. Ska bli kul att kolla lite skräck sen. Inte lika kul som det var när man var yngre. Men eftersom jag blivit känsligare på senaste,så kanske jag blir lite rädd och får lite adrenalinkickar i kväll.
Jag börjar undra om jag fått PMS. Jag är lätt irriterad(värre än vanligt).Jag är jätte känslig,lipar när jag ser på "Home makeover" ,och  filmer eller reklamer där folk blir lyckliga eller ledsna. Det är rätt jobbigt faktiskt...inte minst för mina nära och kära.

Nu rockar vi loss till Meat loaf...
Tycker det är kul när man lyssnar på äldre rock. T ex The Beatles. Det är ju väldigt popigt. Och dom levde ju rockstjärne liv.
Rock för mig är Lenny Kravitz, Deep Purple mm.
Fast jag är mer för metal. Det ska vara hårt och skrikigt ;P
Sen finns det ju bra alternativ där metal möter pop...och synth. T ex Dead by april.
Som jag ska gå och se på fredag på Metaltown.

Får väl kolla om Zandra vill ha hjälp med något.

Ha en trevlig helg.
Kramar

Ps. Kommentera!!! Rätta mig...Beröm mig..skäll på mig.-..flirta med mig...vad som helst.. ;P

Kommentarer
Postat av: Jenny

hoppas du hade en mysig midsommarafton...



Ska jag flörta, skälla, berömma eller rätta dig tro?? :P



Fan va sexig du e Jennifer.. hahaha!! Det blev en liten flört då. ;P

Puss o kram vännen min!

2009-06-21 @ 07:37:38
URL: http://shhiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0