The man behind the mask

Då har man jobbat klart helgen.
Ligger här i min säng och försöker få ordning på Sims 3. Men datorn gnäller om att skivan är montad. ;P

Blev ingen Fredagen den 13de i fredags...kollade på den idag istället. Den var väl som dom flesta andra skräckfilmerna.
Ungdomar som åker för att festa. och mödaren(Jason) mördar dom en efter en. Fast den var ändå helt ok.
Effekterna/morden är bra gjorda.Jag blev äcklad några ggr och kelade med Leo istället. Jag var alltså hos Zandra.

Har hämtat hem min dammsugare idag med. Ska bli kul att städa imorgon....NOT!!!
Men måste göras.

Anna-Maria ville att jag länkar till hennes blogg. Så det är bara att trycka på hennes namn ner till vänster. Gick inte att länka hennes namn här av någon anledning. Så nu får du länka mig med :P 

Nä,nu måste jag sova.
Natti natti.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0