Fiskpinnar som simmar?


Fan vad man blir rastlös när man är kass.

Idag har jag känt mig bättre än igår.Men är väldigt seg.
 Men av någon anledning är jag sper rastlös.
Och ingen svarar på mina sms :(

Sen är jag hos familjen och hälsar på. Och min lillebror W har vart hemma från dagis idag. Så han är med rastlös. Men han blir jobbigt rastlös. För han är ju aldrig tyst..han gapar och tjötar hela tiden.
Hjälpte honom med en "uppfinning" också. Han skulle göra något slags fiskespö med hjälp av en insexnyckel från IKEA och en snusdosa. Jag blev nöjd med resultatet,men helt plötsligt så skulle han inte ha den så som jag gjort den..men men.

Therese frågade honom för en stund sen vart fiskpinnarna va..Och han svarade:
W: "Dom ligger i badkaret!
T: "Skojar du med mig?!"
W: "Nä"
T: "Men vad gör dom i badkaret?"
W: "Jag måste ju ha nåt att fiska upp"

Barn är så himla roliga ibland. Detta va ett sådant ögonblick. Han fattade inte vad som kunde va fel med att fiska fiskpinnar i badkaret.

Hatar att vara sådär halv kass. Jag är inte frisk nog att jobba. Men inte sjuk nog att bli sängliggande.
Och just nu känner jag mig bara allmänt uttråkad..och ensam.
Skulle vilja kolla film ihop med någon. Men det finns ingen som verkar kunna eller vilja detta.
Såååå synd om mig :P
Gotte sugen är jag med.

Har solat idag med. Det var skönt. Så nu har jag fått sug på det igen. Man känner sig friskare och fräschare efetr att man solat. Ok..alla håller inte med. Men så tycker jag ialla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0