Frölunda Indians - HV71 (gårdagens match)

Kollade matchen ihop med farsan och en xider i handen.
Fst där ljög jag la lite. Satt vid datorn under halva första perioden..men hörde matchen
genom farsan reaktioner.
Men första perioden var ju inte så mycke att ha ändå.

Period 2 var det mycke mer aktion. Men fy fan vilken fittig domare. Ok,frölunda gjorde me säkerhet många fel dom med som han inte såg.Jag såg dom inte heller :P
Men det var en del domar missar under 3 perioden med.
 Fast Indians spel gick ju inte att klaga speciellt mycke på. Dom var jätte duktiga igår. Många målchanser..
men HV hade turen med sig...frölunda kunde väl vart bättre i defensiven.

MEN IMORGON TAR VI DOM!!!!

Morgondagens match slutar 3-2 till Frölunda.
Och har jag fel så lovar jag att lägga upp en nakenbild på bloggen ;P
Mitt sätt att satsa..eller kanske ditt *blink*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0