Grattis Älskling!

"Ja må hon leva,ja må hon leva...uti hundrade år"
Ett fyrfaldigt grattis till min älskade
Zandra på henne´s 23års dag.
Hipp hipp..Hurra hurra hurra hurra.


Vad har jag gjort i helgen då?
I fredags åkte jag till Orust ihop med Marcus och Helena. Marcus och Patrik skulle byta kamrem(eller hur det stavas).
Jag och Helena drack kaffe och kollade på tv med Patrik´s mamma. Sen kom killarna in och kollade tv en stund med oss. Sen skulle dom upp till Uddevalla och hämt en sak. Vi lämnade Helena hemma hos henne..och åkte sedan upp till Uddevalla, Jag gjorde det jag själv hatar att andra gör..Jag bytte låt hela tiden.
"Ajja bajja Jennifer" *slår mig själv på fingrarna*
När vi kom tillbaks till Patrik så käkade vi kvällsmat. Patrik´s mamma hade gjort risgrynspudding. Det var jätte gott.
Vid 1-2 åkte Marcus hem. Och jag och Patrik gick och la oss. Vi,eller jag,kollade på Illisionisten. Sen somnade jag.

Lördagen börjar med att jag tror klockan är 9,men den är tydligen bara 8.
Jag väntar med att väcka Patrik. När jag väckte honom ca kl.10..så låg vi och myste lite. Sen gick jag upp och ringde Natha. Och Patrik somnade om. Han vaknade igen en timme senare. KL.12 typ.
Vi gick upp till huset och käkade frukost. Träffade hans ena syster med man och barn.
Sen ska vi kolla film. Patrik väljer film efter att jag tjötat på honom. Sen går han ut för att fixa något. När han kommer tillbaks och vi satt igång filmen. Så somnar han igen. Jag kollar klart på filmen. Sen åkte jag med hans föräldrar och hämtade syster sonen som dom skulle passa.När vi kom tillbaka väckte jag Patrik. sen hjälpte jag hans mamma med maten. Efter det åkte vi och hämtade Marcus och Helena i GBG.
När vi kom tillbaks,blev det mat och Melodifestivalen.
Fan vad gött!!! "Snälla Snälla" vann inte. Underbart. Hade vart pinsamt att skicka den låten. Tycker jag.
Patrik körde hem mig..och sen Marcus och Helena.
Jag kom hem..började kolla på  Merlin,käkade lite choklad och drack lite  cola..sen somande jag.

Idag har jag inte hunnit så mycke. Jag har istortsätt bara vaknat. Startat tv:n,pratat med Christian,grattat Zandra och skrivit lite blogg.

Blev ett rätt tråkigt inlägg. Men jag är lite trött.

Grattis igen älsklingen..ses sen!

Pussar och Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0