Hej då Skepplanda...Hej Frölunda

Har fått lägenheten i Frölunda. FAN vad underbart.
Inflyttning 1/5. Fest ???(när jag fått ordning)

Hände en rätt mysig och lite rolig sak inatt.
Jag och JK vaknade av att vi nästan käkade upp varandra. Ingen av oss vet vem som började.
Men många av mina vänner skulle väl tippa på mig.
Fast jag är nästan säker på att det var han som attackerade mig i sömnen. Men i vilket fall,så var det mysigt.
Och personligen så skulle jag inte tackat nej till att gå vidare...och antagligen inte JK heller. Men "Faster Rosa"(eller va man kallade det förr) är på besök. Men hon borde iofs snart packa och dra tycker jag.Hon har vart på lite väl långt besök enligt mig...plus att hon kom för tidigt.
Lite läskigt att jag har gav det ett kön. men men.

Nu ska jag fixa lite saker. Sen bär det av till Frölunda för att träffa lite kompisar. Bl a Minna, Zandra och kanske JK(om han vill).

Men skriver så fort jag kan igen..förhoppningsvis lite senare.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0