Nostalgi a´la 90-tal

Jenny. Samma sak hos mig.huset jag bor i vinglar ju när bussarna åker utanför.

Jag och Zandra har suttit och lyssnat på massa 90-tals musik idag.
Backstreet boys,Five,Take 5 mm.
Lyssnade t o m på Hampster dance. He he.
Får ju inte glömma Dr Bombay heller.och Scatman....och Aqua...och...
Massa band blev det.

Shit vilka nostalgi kickar man fick. Började änna tänka på när man var liten och gick på disko.
Och det roligaste/pinsammaste är ju att både jag och Zandra kunde dom flesta texterna fortfarande.

Någon som kommer på nåt band man lyssnade mycke på när man var yngre..för sisådär 10-15 år sen?
Jag och Zandra har säkert lyssnat på det men chansa iaf.
Kusin Stefan du har redan tipsat..men kommer du på något mer så säg till.

Sov gott/God morgon...
Kramar


Kommentarer
Postat av: kusin stefan

Sök på cartoons hehe o sen finns de ju light house family

2009-03-03 @ 00:31:55
Postat av: Jonas

Lyssna på hela absolute dance 6. Världens bästa samlingsskiva. För övrigt är det väldigt svårt att läsa texten som hamnar här ute i det gråa

2009-03-04 @ 23:30:24
Postat av: Jonas

Kanske ska ge exempel: basic element, herbie, melodie mc, shampoo och icke att förglömma: rednex

2009-03-04 @ 23:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0