Revbenspjäll

Zandra står och diskar.Jag sitter här.
Men en sak har vi gemensamt just nu...vi väntar på att revbenspjällen ska bli klara.

Kroppen känns alldeles dåsig,tung och varm.Men jag har ingen feber.
Kommer bli kvar hos Zandra inatt. Hoppas jag känner mig bättre imorgon.
Har sådan tur att jag har Zandra,som tar hand om mig.
Älskar dig gumman!

Har ju vart kalas här idag..som jag nämnt tidigare. Fan vad jag har käkat bullar.
Jag har på mig ett par av mina gamla jeans..har lyckats komma i dom igen :D
Men lär ju vara annorlunda imorgon när bullarna tagit ut sitt.
Har ju gått ner 1-2kg det senaste veckorna. Men lär ju ha gått upp dom till imorgon.
Både bra och dåligt. Va ju nöjd me mina 51kg.Men nu kommer jag i mina favvobyxor..och det är ju ett stort plus.

Malin. Tack. Hoppas jag med..som sagt.

Patrik har ju känt sig kass i helgen. Har säkert samma skit som honom, Fast han tror han åkt på lunginflammation. Hoppas inte. Stackarn. Patrik ska åka till Örebro imorgon och jobba...om han inte blir sjukskriven då. Får se när vi ses igen.
Jag vet att jag är en person som lätt får känslor. Men samtidigt är jag väldigt försiktig med vem jag får känslorna för.
Patrik är en underbar person. men kär är jag inte. Lite väl tidigt att säga. Men jag trivs med honom.
Han är däremot mer försiktig än mig. Men man vet aldrig vad tiden för med sig.
Men jag är nöjd bara av att ha honom som mys kompis. :D

Men ja..nu har jag inge mer att skriva för stunden..är lite "off" i huvudet idag.
Nu ska ni inte vara elaka..jag är inte alltid det...bara väldigt ofta  ;P

Sov gott!
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0