Seeeeg

Denna helg en har vart trevlig. Vart bakis o partat lite till...o spytt lite granna.
och träffade en trevlig OCH snygg kille :P

I fredags var jag med Johan och träffade hans syster och hennes kille.Vi käkade taco´s,spelade TP och drack lite...eller jag drack la lite för mycke.
Igår mådde jag inte bra. Men jag ville så gärna gå ut med Nathalie. Så gjorde det.
Vi träffade upp lite kompisar till henne på RB. Jag skulle inte dricka med blev bjuden på 2x4cl Mintuu shots..och en cider. Sen mådde jag inte bra. Så när vi åkte till Majorna för att gå på karaokebaren. Så blev jag tvungen att göra som alkisarna..spy bakom systembolaget.
Sen sjöng jag Torn (Nathalie Imbrulgia). Och alla var glada att jag tog micken av killen som sjung innan mig... Han lät förjävligt eftersom han inte kunde texten eller melodin på låtarna han valde.
Även om jag inte är någon "Idol",så sjöng jag som en gudinna jämför me honom. Men men.

Efter det så skulle vi tillbax till stan. Men när vi väl kom in,så kände jag att jag ville hem. Den trevlige OCH snygge kille skjutsade mig hem...och vi älskade hela natten.Nä, det gjorde vi inte..men det lät coolare än att säga att han körde mig hem,hämtade Nathalie´s väska och åkte tillbaka till Götet igen.

NU sitter jag här,hemma med Anders. Jag känner mig inte så social..vilket jag borde vara eftersom vi nte setts på ett tag.
Vi försöker komma på något att göra.

Ha en bra dag!!!
kramar

Ps. Shhiva. det är bara du som har det problemet med min blogg. Så jag vet inte hur det kommer sig..ds

Kommentarer
Postat av: Jonas

Usch, byt tillbaka till den gamla desigen :P

2009-03-08 @ 19:50:39
Postat av: Shhiva

ok.. skumt skumt.. :)



Trevlig helg du verkat ha haft.. (förutom de bestyr du tog hand om bakom systemet.. :) )

Ta hand om dig! kram kram

2009-03-08 @ 22:14:52
URL: http://shhiva.blogg.se/
Postat av: Zandra

Gör inget ikväll som jag inte hade gjort nu....

:P

Ringer imon på lunchen för de senaste skvallret....

Love ya

2009-03-09 @ 00:43:58
URL: http://zandrae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0