Takvåning..solsken och fiskmåsar

Sitter nu hemma hos JK i hans takvåning.(drog på lite) Ska snart ut på balkongen,insupa lite solsken,lyssna till måsarna och ta mig en cigg(dagens första). Och antagligen få en shock av kylan som slår mig i ansiktet när jag öppnar balkongdörren.

Känner mig lite som ett barn igen. Så fort solen skiner vill man börja klä av sig. Man vill/tror att det är varmt.
Och ack så fel man har. Men snart...snart blir det värme. Jag tror det. Jag intalar mig det.
Vi kommer få en underbar sommar. Tror man och intalar sig tillräckligt så blir det så. Det står i boken "The Secret".
Tänk positivt..eller åk utomlands. Med solgaranti :P

Migränen börjar nog släppa lite smått. Skönt.
Nu ska jag komma igång..

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0