tant/moster Jennifer

Har vart med Zandra och T nu och hämtat lille Leo. Hur underbar som helst.
Han låg mellan mig o Zandra hela vägen hem. Den lille gosegrisen. Tror jag är kär.
Däremot har jag blivit sugen på att skaffa hund. Men jag vill inte ha en schäfer,dom bli så stora. Jag vill ha en dvärgpinscher. Små,glada och mysiga hundar.
Men men..det räcker med dom djuren jag har än så länge.

Men förresten...är det någon som skulle vilja ha en katt. Detta känns dumt och är jobbigt. Min lilla Gumman verkar inte trivas hos mig. Om det beror på att det är många katter,för stor lägenhet,längtan efter att få gå ute..det vet jag inte.
Men vet ni någon som vill ha en rumskamrat,så säg till. Det tar emot..men jag vill ju att hon ska må bra.

Men men nu ska la jag gosa/leka med Znadra och Leo.Sen täntke jag faktiskt spela lite WoW..som jag betalade 150kr för härom dagen för att kunna spela igen..

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

jag har gått in där och kollat, men jag fattar inget av det dom skriver på den... det är rena rama grekiskan, eller så har jag inte hittat rätt.. :( inte en aning..



Tråkigt med katten, vilken av dom är det? jag ska höra mig för, kanske finns det någon som vill ha en kisse.

Puss o kram

2009-03-03 @ 07:13:45
URL: http://shhiva.blogg.se/
Postat av: Annette

En dvärgpinscher säger du:) Undrar var du har fått den idéen ifrån:P

2009-03-03 @ 18:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0