Frölunda Here I am !!!

Då har man flyttat då. Än så länge står det kartonger precis överallt.
Men flytten gick bra.
Hade ju hjälp av 3 starka karlar + farsan.
Ett oerhört TACK för att ni ställde upp.
Snart kommer Zandra och hjälper mig med uppackning.
Sweet P hjälpte mig en stund igår innan vi stack på KN.

KN var jätte trevligt. Fick mig lite uppläxning. 
Men låt inte Sweet P få tag på en mattpiska i din närhet, för hon är oerhört dålig på att pricka. Tror hon matade in sig på min rumpa,men träffade mig hårt i ryggen. Gjorde rätt ont.
Men jag dansade en del. Vilket var kul,för det var längesen jag gjorde det.
Sen vill jag även tacka min master( eller vad jag ska kalla honom)..för han gjorde min kväll speciell. Plus att han är väldigt snäll och omtänksam. Vilket jag uppskattar.

Nu tänkte jag testa min tvättmaskin och sen rensa lite bland mina saker så att jag vet vad som ska ner i källaren idag.
Måste hitta lite lampor med. För det blir mörkt i lägeneheten på kvällen.

Ha en bra dag!
Kramar

Ps. Jenny. Det är bara att höra av sig när du känner för att hälsa på. Så får vi hoppas att jag är hemma då. ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0