Inte lätt att vara populär

Idag har jag hunnit med en del. 
Fast ändå inte.
Jag har hjälpt Zandra skrubba badrummet i några timmar. Sen stack jag hem och duschade innan jag blev upphämtad av en kompis som jag inte träffat på ca 2år. Han har hunnit binda sig och skaffa barn under tiden,så det var väldigt kul att träffa honom.
Sen på kvällen(alltså nu) så skulle jag haft besök av en annan kompis,  men det hade hänt något och han var tvungen att åka till sjukhuset. Så får träffa honom en annan dag istället.

Och nu sitter jag här,i min säng...med huvudvärk.Mina katt skrällen springer runt. Patricia är utestängd på balkongen. Ska bara inte glömma släppa in henne innan jag lägger mig för att sova.

Har förresten läst klart sista Harry Potter boken. Lite besviken på slutet.
Men jag tycker helt klart hon ska skriva fler böcker om Hogwarts och trollkarlsvärlden.Dom behöver ju inte handla om Harry Potter. Vilket kan bli lite svårt med det slutet boken hade.

Dulces sueños!
Abrazar

Kommentarer
Postat av: Tobias

I dislike spoilers... :|

2009-05-27 @ 18:13:31
URL: http://ulti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0