Europas mest sjarmerende gutt vant hele dritten!

Har jobbat idag. Och hade jätte svårt att somna i natt.så har vart sket trött hela dagen. Och funderar på att lägga mig o läsa nu.

Var och kollade i lite affärer igår. Hittade massa fint till min lägenhet.Men framförallt till köket.
Ska bli ett gulligt vår kök typ. Gula väggar med gräs och fjärilar. Grön matta. o annat gulligt.blir det som jag tänkt mig. Så kommer jag iaf trivas i köket.
Sen kommer vi till hallen. Hittade en jätte fin hatthylla på Indiska. Ser lite gammaldags ut,vit.
Detta ska bli bra :)
Jag har iaf idéer. Och med det kan man komma långt :D

Såg melodifestivalen hemma hos Erica igår. Norge var klart värda att vinna. Och Alexander Rybak är ju helt klart den mest sjarmerende norke gutt jag sett. 

Men nu ska jag ta det lugnt. 

Kramar

Kommentarer
Postat av: Tobias

charmerande :)

2009-05-21 @ 23:45:21
URL: http://ulti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0