Dagens hatobjekt: ? / Dagens älsklingsobjekt : Vänner

Idag hatar jag inget. Men jag är inte direkt på världens bästa humör.
Känner mig liksom lite rastlös och små irriterad.

Sen är jag nog lite små ledsen med. Dom där 2 minuterna blev typ 2 timmar. 
Och det andra samtalet jag väntade på igår har fortfarande inte kommit.
Men som jag skrivit på FB. "Nu skiter jag i det motsatta könet. Får ju inget tillbaka ändå".
Nu undrar du vad jag vill ha tillbaka. Jag vill bara att man är ärlig. Vill inte känna mig speciell
ena dagen och som skit andra. 
Så därför bestämde jag mig för att jag ska skita i dom som sårar mig och lägga mina tankar
på dom som finns där för mig och som jag kan lita på, och som jag tycker som tycker om mig tillbaka.

Så dagens älsklingsobjekt är : Vänner

Har många underbara vänner. Vi kanske inte hörs varje dag. Men vi vet vart vi har varandra.
Vi kan prata om allt. Och känner till allt om varandra. Vi kan bråka ibland. Men vi hittar alltid tillbaka.
Är så oerhört glad att ha er i mitt liv. Älskar er!


Kommentarer
Postat av: Tobias

You're welcome ;)

2009-11-14 @ 13:21:28
URL: http://ulti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0