Har haft en bra helg

I fredags åkte jag till Orust och hälsa på Patrik. Vi kollade på Johan Falk- Operation näktergal. Väldigt bra film måste jag säga. Hittills har alla Johan Falk vart bra. Så se till att se dom.

I lördags så jobbade jag kväll. Men efter jobbet åkte jag och Varulv in till stan. Vi skulle till Trädgår´n men det va så lång kö,så vi mötte upp Nikko, Erica och hennes kusin på Flying Barrels. Sen kom Björn och Jessica med. Vi hade himla kul tycker jag.

Igår var det mest att ta det lugnt. Åkte in och träffade en f d arbetskamrat,hennes dotter och en kompis till dom. Vi kollade lite affärer,tjötade lite och käkade på Mc Donalds. Det var nästan ett är sen jag träffade henne. Så det va kul.
Efter det gick jag hem till Varulv igen. Vi såg Saw VI och så fick jag kolla på Inglorious Bastards igen. Inglorious Bastards är bra. Typisk Tarantino film.
Saw VI kändes som de senaste filmerna. Alltså inget direkt nytt.Men ändå ett måste opm man sett de andra 5.

Nu ska jag försöka mig på att komma nånstans i mitt Sherlock Holmes spel som är himla svårt. Känner mig fan inte som en detektiv när jag spelar. Får gå in på nätet och fuska rätt ofta :(


Men ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0