Minni och Big Mac

Idag har jag och Zandra vart istan och glottat lite. Trevligt med lite omväxling,trots skit vädret. Stack till torget efteråt med och glottade lite till.
Nu sitter vi hos henne. Hon lagar mat och jag ska snart gå och hjälpa henne.

Har inte gjort så himla mycket det senaste. men jag gör ju iofs inte så mycket överhuvudtaget.
Igår käkade jag pizza. Det var gott :D
Och så spelade jag ett Sherlock Holmes spel. Det var himla svårt. Fick fuska lite..men blidde nog rätt mycket fusk.

Ja,nu har jag uppdaterat.

Imorgon blir det film och mat hos Mr T. Efter det ska jag möta Stefan och gå hem till mig och kolla film :D
Kommer bli trevligt.

Ha det gött så länge.
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0