Reggea fredag och influensa lördag

I fredags va jag på Sticky och lyssnade på reggea. Har aldrig direkt lyssnat på det innan,men det var trevligt och en skön stämning där uppe på top floor.

Lördagen började med bakfylla...men hade nog redan på fredagen början till influensa då jag hade huvudvärk.
Vid 16-tiden började jag få lite ont när jag svalde..o när jag kom hem vid 18-tiden satte febern igång. och här hemma har jag suttit sen lördag kväll.
Tur att jag har min underbara pappa som hjälper mig. Igår kom han ner med värktabletter och middag. och lite tidigare på dagen så köpte han glass,cola och kräm till mig som han kom o lämnade.

För stunden är jag nog feber fri..men näsan rinner.Och jag nyser näst intill hela tiden.

Men bara jag har ork att städa imorgon så är jag nöjd. Mamma och Patrik kommer ju på onsdag. Så vill ju att det ser okej ut här hemma.

Har inte rökt sen i lördags heller..då jag bara rökte en cigg med..så känner mig duktig.

Måste även säga att det va underbart att träffa Jenna i fredags med...va några år sen sist.

nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv :P
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0