Säga en sak, men göra en annan

Varför säga en sak..men göra en annan?
Nä, nu ger jag upp i alla fall. Hatar när folk lovar men inte håller.  Även om dom får hjälp att komma ihåg.
Om man nu glömmer att ringa upp,så kan man väl åtminstone svara när man blir uppringd?
Glömma kan alla. Det gör jag hela tiden.Men som sagt,har man sagt att man ringer upp om 2 min så borde det inte vara så svårt att komma ihåg. Ja ja...varför ödsla tid på detta.

Nä, nu räcker det. Jag har la ett eget liv med. Även om det kanske inte märks så mycket.

Nu är jag egentligen sket trött,och borde sova. Men jag kan inte. Tänkte jag skulle lägga mig till rätta i min "sköna","stora" soffa och somna till någon film.

Har förresten fått låna en tv av en kompis. Den är både fin och stor :D
Så nu kan man kolla fotboll (om man vill) och se bollen även om man sitter i soffan.
Är himla tacksam för lånet.

Nä nu ska jag la försöka sova i alla fall.
Och imorgon ska jag bara bry mig om mig själv...och dom som faktiskt vill prata/vara med mig.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0