Undrar

Hur vet man att man har svininfluensan eller vanlig influensa med för den delen.
Har alltid trott att man har feber och spyr. Men spyr man har man tydligen magsjuka. Och inte influensa.

Själv sitter jag här och tycker synd om mig själv. Jag är trött och hängig hela tiden. Har en förkylning som inte vill släppa,och inte heller bryta ut helt. Bara täppt i näsan hela tiden. Och hängig i kroppen..och har lite småont i alla möjliga kroppsdelar.
Vad lider jag av?

Jag orkar inte mer. Vissa stunder mår jag jätte bra. Och poff..så blir jag hängig och känner mig kass.
Men jag tror det sitter lite psykiskt med. Jag pressar mig själv hela tiden. Jag vill massor men orkar inte. Och ibland känns det som allt står stilla. Jag flyr lite,så jag slipper ta tag i det. Just nu finns det en person som får mig att må bra. Så blir att jag flyr till honom. Är jag med honom så tänker jag inte alls på allt som kan vara jobbigt. Utan bara njuter av sällskapet. Det är skönt att ha någon att mysa med framför tv:n...och bara tjöta om allt mellan himmel o jord med.

Snart ska jag laga mat som jag kan ha med mig till jobbet. Kan inte sjukskriva mig mer nu. Även om jag kanske borde det. Borde nog t o m gå till läkaren och kolla upp vad det kan vara. Men svin influensan är det säkerligen inte. Men orka med en sjuk vinter till.

ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0