Fotboll och leverpastejsmackor

Just nu sitter jag här hemma och kollar på Sverige- Albanien. Inget kul egentligen. Om inte Malta vinner mot Portugal...eller åtminstone inte släpper in några mål. Men den chansen är ytterst liten. 
Lilla Malta är ju inte direkt kända som ett super lag direkt.

Det blev ingen hockey igår. Men lillebror va väldigt snäll. Så kvällen gick fort.
Sen fick jag besök på kvällen.Kollade lite på en serie och sen på halva Fast and Furious.

Idag har jag jobbat lite,och suttit o slappat framför datorn.
Vid 19-tiden mötte jag upp Zandra och promenerade hem till henne och sedan till affären.

Ska snart fixa ordning några mackor med leverpastej..mums.
Och kanske lite O´boy till det. Godare kvällsmat kan jag nog inte få. Delvis för att det är det jag har hemma..och delvis för att det är det jag är sugen på idag :D

Ha en bra kväll. Och sov så gott.
Kramar

(Ps. Jenny. Jo, då det är helt ok med mig. Men jag ses gärna och tar en promenad snart..ds)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0