Klantig? Moi!?

Ja,jag är en av världens klantigaste människor. Jag har en tendens att gå in i saker och snubbla över saker.
Igår när jag höll på och bytte om för att lägga mig i sängen så slog jag i armbågen i dörrkarmen rätt hårt.
Kändes som en enkelstöt,eller vad det kallas. Gick och la mig och läste,och när jag sedan skulle släcka lampan märkte jag att jag hade jätte ont i armbågen. Var tvungen att lägga mig på sidan och lägga armen på en kudde för att kunna somna.
När jag vaknade i morse gjorde det inte lika ont. Men blev ändå tvungen att sjukskriva mig.

Imorgon skulle jag jobba kväll, men vet ju inte hur armbågen känns imorgon. Så istället ska jag ledsaga en person till sjukhuset. Då jag inte kommer använda armen direkt.

Ikväll ska jag passa lillebror. Förhoppningsvis fick pappa biljetter till hockeyn ikväll. Hade vart kul att gå på.
Slippa bråka med bror hemma. Kan man istället hota med att åka hem :P
Annars har jag tagit ner Ice Age 3 till honom. Varulv brände den åt mig häromdagen,men på engelska. Hittade den på svenska,så tänkte att William nog blir gladare när han förstår vad dom säger. Så kan jag behålla den som Varulv brände för mig själv istället.

Ja ja, vad ska man göra hela dagen då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0