F***ing farmville

Hur tusan kan man bli beoende av den skiten egentligen. Själv tycker jag mest att det är kul att gå in o hålla koll på mina grönsaker. Men vissa blir ju jätte arga när dom inte kan komma in o deras grejer dör.

men men det var egentligen inte det jag ville skriva om.

Jag har gått bredvid i hemtjänsten i 2 dagar nu. Imorgon ska jag gå bredvid en kväll,och på fredag ska jag jobba ensam för första gången..men det kommer att gå sket bra. Det är ett väldigt trevligt jobb.Man kommer hem till flera olika. Och goa o trevliga är dom flesta med. Har inte träffat någon otrevlig än ialla fall.
Ska nog försöka utbilda mig till USK så man har chans till fast längre fram ialla fall..

Men nu ska jag laga mat med min flickvän..och sedan ska jag hem till min pojkvän.
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0