Clash of the Titans

En fräck film. Med bra effekter och snygg grafik. Men en handling som inte känns originell.
Och ett slut som borde fått mer plats. 
Den kändes som Percy Jackson,fast för vuxna. Det är nog den bästa summeringen av filmen.
Betyg: **/5

Va ju på bio med CC. Alltid lika kul att va med honom. Fast när man är på bio så blir det ju inte så mycket tid att egentligen umgås på. Men är glad bara jag har honom i min närhet. Han klagade lite på mig,då jag inte sett en film jag borde sett(enligt honom). Transformers 2. Så den håller jag på och fixar nu så att jag kan se den imorgon.
Blir du väl glad hjärtat?! :)
Jag ser den inte bara för att CC ska bli glad. Utan för att jag faktiskt är nyfiken på den. Såg första filmen och den var helt ok. T o m rätt cool.

Har suttit och läst lite bakgrundsfakta om Perseus,som Clash of the Titans handlar om. En del stämmer. Men mycket är ändrat eller utbytt. Och vissa saker som inte finns med finns i Percy Jackson,fast det är lite ändrat där med.
Grekisk mytologi är faktiskt väldigt intressant.
Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0