Fullspäckad helg med nära o kära

Har haft en skön helg. Igår träffade jag CC istan. han behövde köpa lite kläder. Han fick köpt en "ticha"(som han kallar det) och ett par skor till mig. Gillar mina skor ...massor. Och är superglad att jag fick dom.
Tack ännu en gång sexy!
Här har ni mina mysiga vårskor :D


Efteråt åkte jag hem till Peter. Vi åt god mat och kollade på körslaget. Sen var det dax för den dära El Classico som alla fotbollsfanatiker va tvungna att se. Är inte så mycket för fotboll,men var lite nyfiken på den dära Messi. Inget speciellt tycker jag. Visst han la mål. Men han utmärkte sig inte så mycket enligt mig.Och sen var han ju ful.

Idag har jag vart och kollat på när Peter spelade fotboll. Det var roligare. Men det blev lite småkallt att stå där i några timmar. Men det var det värt. 
Och så var jag och hälsade på min kusin o hans familj också. Himla kul att se hur dom bor och träffa barnen. God mat bjöd dom på också.

Nu när jag kom hem till frölundat så träffade jag Big Mac. Vi tog en lite kortare promenad. Och pratade lite. Alltid trevligt :D Synd att Shhiva blidde dålig och inte kunde följa med ut. Krya på dig gums.
Och precis nu sitter jag på sängen och skriver.Har Wallander på tv:n i bakgrunden. Tänkte spela lite Mystery Case Files och komma isäng i tid idag. Eller problemet är ju inte att komma i säng,det är ju att somna i tid.
Ja ja. Ska i vilket fall upp kl.7 imorgon. Måste ut till Mölndal och träffa jobbcoachen för en underskrift vid 8.30 :/

Sov gott allihopa. Eller ha en underbar måndag :D
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0