Ironman...bra?




Har även tänkt kolla på Ironman. CC plus en del andra killkompisar har börjat snacka om 2:an som snart kommer på bio. Och jag har inte sett första filmen,så den är fixad och ska ses när jag känner för det. Vem vet, jag kanske tycker om den. Vet ju knappt vad den handlar om. Är la nån slags action/super-hjälte?!
Måste vara det..det är ju Marvel.

Blev tipsad om 2 nya serier också. Som jag tänkte att jag skulle börja se efter jag är klar med Torchwood.
White collar (Tailer)
Castle (Trailer)

Strax ska jag möta Shhiva för att ta en promenad och snacka både skit och allvar :)
Verkar även om solen är på väg och titta fram med. Klagar jag inte över.

Glöm inte se Roast på Berns ikväll. Har ni tur kan mitt huvud synas bakom alla andra :P
Men mest troligen inte.

Ha en bra kväll!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0