Lax m tomat&saffrans creme fraiche

Nu har jag precis satt in laxen i ugnen. Ska bli gott. Har besök av en kompis idag. Men har la inte vart den socialaste.. men det är typiskt mig. Jäkla dator.

Helgen har vart underbar. Va så kul att träffa moster m familj. Dopet va jätte fint också.
Så fort jag satte mig på tåget mot gbg så längtade jag tillbaka.
Moster H är lätt att prata med. Så vi har pratat en del i helgen. Tack moster för all information o tack för att du lyssnat på mig.
Min kusin E,som jag träffade för första gången i helgen,är så go o söt. Det var jätte kul att träffa honom.
Och jag blev så rörd när moster skickade sms strax efter att jag åkt. Hon skrev att E redan saknade mig jätte mycket.
Jag saknar er med!

Nu ska jag vara social o så kolla maten.
Kramar

Kommentarer
Postat av: Moster Helen

Hej Jennifer <3

Det är inte bara E som saknar dig, men han sa det så gulligt, med en gång när du åkt så sa han att allt var så tråkigt för nu hade du åkt du är ju hans kusin, nästan som en storasyster tyckte han. Du är också jättelätt att prata med, rolig och så klok på samma gång det gillar jag många kramar moster Helen Saknar dig :)

2010-04-27 @ 16:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0