Vart har alla hemmafester tagit vägen?

Är folk för lata för att städa upp efter festerna,så dom hellre väljer att gå ut på krogen?
När man va yngre var det fester hela tiden,så fort någons föräldrar åkte iväg över helgen,så var det fest.
Ingen idé att jag har fest. För det är inga som kommer ialla fall. Iofs hade jag en himla trevlig inflyttningsfest.

Men längtar tills det är varmt så man kan ta med sig lite alkohol o kanske kubb till något mysigt ställe o bara umgås.

Ikväll ska jag hem till en gammal skolkamrat som jag inte umgåtts med på några år. Ska köra en lugn kväll med godis framför tv:n.
Är sugen på party också. Så om någon har party ikväll,hör av er. Kommer gärna efter myskvällen.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0