Är i behov av mys

Men Pontus var tvungen att åka och jobba idag. Förstunden är jag inte speciellt förtjust i hans arbetskamrat som är sjuk. Och vart det hela veckan :/
Men men, jag får helt enkelt klara mig utan honom idag.

Igår hamnade vi i Majorna. Lyssnade på karaoke och drack billig alkohol.
Därför har jag lite huvudvärk idag. Och hade gärna legat och gosat i sängen hela dagen.

Ikväll blir det ju kräftskiva. Antar jag. Om nu någon säger till vilken tid man ska komma.
Planeringen har ju vart lite snurrig. Bytt dag och plats ialla fall 2ggr. Som jag vet :P
Men det ska bli kul att träffa folket.

Jag ställde mig och sminkade mig lite efter att Pontus gick. Vad tycks. Blev ganska nöjd :)
Visst mina ögonbryn är i behov av lite ansning. Men försök tänka bort det.


Kanske ska ta och klä på mig lite kläder med. Kan vara bra att komma igång snart. Annars vaknar jag aldrig till liv.

Ha en bra dag!
Kramar


Ps. La just märke till att nyansskillnaderna inte syns på korten. Har nämligen rosa och lila. Inte enbar lila som det ser ut på bilderna.ds




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0