Bio idag då

Strax dax att röra sig mot stan.
Ska gå och se förhandsvisningen av Mao´s last dancer. Säkert inte en jätte bra film.
Men den är gratis :P Skulle sett den med Zandra, men tyvärr kunde ingen ta lille A.
Och eftersom jag i stort sätt hade bestämt att jag skulle träffa Eli antingen idag eller igår så bjöd jag med henne istället. Kommer bli trevligt.




Älskling jobbar sent idag. Slutar kl.2 stackarn. Och det jobbiga är att han inte kommer hem om han inte tar taxi.
Vilket jag anser att hans jobb ska stå för. Men jag hoppas att hans ena arbetskamrat kör honom hem till mig. Han bor någonstans i samma stadsdel.

Pizzan var super god dagen efter med. Bortsett från pommesarna.

Köpte en munskölj med klorhexidin igår eftersom jag har problem med tandköttet och det var ett billigare alternativ. Men har kommit fram till att den ska användas innan jag lägger mig. Var ändå några timmar sen jag sköljde munnen med den. Och jag har ätit och druckit sen dess, och känner fortfarande smaken av den. Och den är inte jätte god faktiskt.

Får la se till att fixa ordning mig lite nu.
Ha det super!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0