IFK-Helsingborg

Om några minuter ska jag ta mig in till stan och möta Ylvis. Vi ska se matchen mellan IFK och Helsingborg.
Jag borde la hejja på IFK, men jag räknar inte med seger där idag.
Sen är ju Ylvis och hennes kompisar helsingborgare så får "konvertera" till skåning idag.

Igår när jag skulle lyssna/kolla på Stefan så hade jag ju den där idioten framför mig.
Tills slut gick jag därifr och satte mig längre bort och väntade in när Göteborg skulle "strida" mot danskarna.
Fick bra platser. Och lyckades få lite fina kort med. Men får lägga upp dom senare eller imorgon.

Ska ju på det där informationsmötet imorgon ju. Hoppas nu bara att jag får en plats till utbildningen.
Håll tummarna för mig!

Nu ska jag röra mig in mot stan. Hoppas jag slipper bli pissblöt innan matchen är slut.
Orka sitta och frysa i över 90min.

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0