Kan rekommendera filmen

Mao´s last dancer är en väldigt vacker film. Jag har börjat bli väldigt blödig,så fanns några ställen i filmen då jag satt och torkade tårar. Den fick mig även att förstå varför folk går på balett föreställningar. Nu väntar jag bara tills det kommer en dag då jag har möjlighet att gå på en själv.
Jag ger filmen betyg 4/5. 

För en liten stund sen kom jag hem från kvällens andra promenad.
Har lite ont i halsen. Jag hoppas att det släpper tills imorgon. Att det endast beror på att jag blivit kall.

Har förresten hittat en billig matte bok. Så ska träffa personen jag ska köpa den av i morgon.
Så kommer säkert sitta med den lite i helgen. Vet ju redan vad jag förväntas göra varje vecka. Det är la en av de bra sakerna med distans. Man har sitt "schema" redan från början. 

Känns lite ensamt. Älskling jobbar ju sent i natt. Och han får skjuts hem. Jag hade ju kunnat åka till honom innan. Men jag kände att det va lite sent,tar ju ändå 1 timme. Så får alltså sova ensam. Kommer jag nog få göra hela helgen eftersom han har besök.


Nu ska jag kolla lite serie,och sen sova.


God natt!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0