Lax med potatis

Nu står laxen i ugnen och potatisen lär väl börja puttra snart :)
Kör på brunch idag. Hoppade över frukosten.

Typ 2,5timme kvar till jag ska röra mig mot jobbet.
Får vi se hur kvällen blir. Det skulle ju regna idag. Men vädret skiftar så jäkla mycket att man inte vet när regnet kommer....om det kommer.

Nu sitter Pontus och spelar något "skjuta skjuta" spel. Jag har svårt att förstå det roliga i sådanna spel. men det är la för att jag är så jäkla kass på det. Men jag kan tycka att det är kul att kolla när andra spelar.

Tycker att det strax är dax att gå på bio igen. Men verkar inte gå något bra.
Någon som vet någon bra som går på bio eller som kommer inom snar framtid?

Jag har inget smaskigt att skriva idag. Typ som vanligt.
Så önskar er en underbar dag...igen.

                                  Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0